حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل نشان می دهد آنها با اسلام مشکل دارند

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل یک مسئله سیاسی بوده و نشان می دهد آنها با اسلام مشکل دارند.

به گزارش خبرمگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی،  امروز، ( ۲۵ آذرماه) در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد اظهار کرد: کسانی علیه ایران رای دادند که خود مقام زن را متزلزل کرده و زن را به عنوان عروسک و ملعبه می دانند و این جای تاسف دارد.

امام جمعه ارومیه افزود:  آمریکا مخوف ترین و بزرگترین زندان زنان را در دنیا دارد  و ایران ارزش گذاری به زن را از اسلام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی بعد انقلاب باسواد ترین زنان جهان شده اند، یاد آور شد: حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل یک مسئله سیاسی بوده و نشان می دهد آنها با اسلام مشکل دارند.

حجت الاسلام قریشی با تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان افزود: با توجه به نزدیکی به روز حمل و نقل وظیفه دولت است نسبت به حل مشکلات کامیون داران و کسانی که در حمل ونقل فعالیت دارند،اقدام کند.

وی با اشاره به ۲۷آذر و روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: بین حوزه و دانشگاه باید ارتباط وجود داشته باشد چرا که وظیفه حوزه و دانشگاه این است به وحدت برسند و ارتباط خود را افزایش دهند تا به پیشرفت و توسعه برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی سپس با اشاره به شهادت طلبه ارومیه‌ای در اغتشاشات اخیر تهران افزود: این طلبه در قم ساکن بوده که برای دفاع از انقلاب عازم تهران می‌شود ولی توسط اغتشاشگران به شهادت می‌رسد.

امام جمعه ارومیه افزود: شهادت مدافعان امنیت ملت را برای مقاومت و پشتیبانی از انقلاب مشتاق تر می کند.

وی‌ در خصوص شب یلدا، گفت: شب یلدا به طولانی ترین شب سال گفته می‌شود و بهانه خوبی برای فرهنگ سازی صحیح جهت صله رحم و دادن هدیه به نیازمندان است.

 

کد خبر 1240189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha