لزوم توجه ویژه‌تر به غرب خراسان جنوبی/ روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است

حجت الاسلام نصیری خواستار توجه ویژه‌تر به غرب استان خراسان جنوبی شد و گفت: روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است، در حالی که این روستاها مثل مرز می ماند و مردم آن برای حداقل ها گرفتارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی عصرامروز جمعه (۲۵ آذر) در شورای توسعه و برنامه ریزی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از نگاه رئیس جمهور به استان اظهار کرد: اما دوست داشتیم که نسبت به غرب استان و موضوعات آن هم عنایت ویژه تری می شد که حقیتا مردم آن نسبت به رئیس جمهور علاقه مندند و علاقه شان را نشان داده اند.

 

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی در بیان مصوبات از طرح ها نام برده می شود، دوست داریم که گفته شود برای دانشکده علوم پزشکی فردوس که مردم جلوی فرمانداری ایستادند، برای بشرویه و برای سرایان چه شد؟

 

وی بیان کرد: حقیقتا روستاهای حاشیه کویر در حال تخلیه است، در حالی که این روستاها مثل مرز می ماند و مردم آن برای حداقل ها گرفتارند.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه پس از سفر قبلی رئیس جمهور به شهرستان طبس، موضوع آب های ژرف در طبس رونق گرفت، متذکر شد: اما چند ماهی است که این کار بخاطر ۲۰ تا۳۰ میلیارد تومان تعطیل شده است.

 

تامین نهاده ها و خرید دام در استان نادیده گرفته می شود

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشکر از تلاش و توانمندی های استاندار و فرمانداران، اظهار کرد: موضوع راه آهن برای خراسان جنوبی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

وی در ادامه افزود: در بحث دامداری و کشاورزی نیاز است که توجه ویژه ای به نهاده های دامی شود، چرا که متاسفانه تامین نهاده ها و خرید دام در استان نادیده گرفته می شود.

 

اسحاقی گفت: متاسفانه احداث برخی از پروژه ها مثل سالن های ورزشی و بیمارستانی بیش از ۱۰ سال طول کشیده است که نیازمند پیگیری است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دستاورد این سفر رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی بسیار ارزشمند بود، چون معلوم شد پس از آشوب های دشمن، نسبت به باور و ایمان مردم به دولت انقلابی هیچ خدشه ای وارد نشده است.

 

 

کد خبر 1240216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha