شب یلدا فرصتی برای تقسیم مهربانی است

صحرایی، گفت: شب یلدا یکی از سنت‌های حسنه مردم ایران از دیر باز بوده و ما باید درشب یلدا نیازمندان و محرومین را دریابیم زیرا مهربانی جزئی از فرهنگ ما ایرانیان است.

 

میرحسین صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و کمک به نیازمندان،گفت:یلدا، به عنوان یکی از آیین های سنتی ایران باستان در واقع نام بلندترین شب سال و آخرین شب از پاییز است.بنابراین رسم کهن، دوستان و خویشاوندان گرد هم آمده و شب را در کنار هم می گذرانند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی،افزود:با وجود اینکه این روزها اکثر مردم دچار مشکلات اقتصادیهستند ولی با این حال می‌شود با کمی قناعت و کمک به همنوعان خود ، برکت و روزی را در جامعه بیشتر و لبخند را مهمان خانه‌های نیازمند کرد .

 

وی خاطر نشان کرد: در احادیث کمک به هم‌نوع و نیازمندان بسیار سفارش شده و افراد می‌توانند به‌جای ریخت و پاش‌های بی‌اندازه و اسراف در این شب، به نیازمندان هم کمی کمک کنند تا همه در این شب خوشحال باشند. 

 

صحرایی با بیان اینکه لبخند مهربانی را در شب یلدا به نیازمندان هدیه کنیم، تصریح کرد: از همه همشهریان و هم استانی هاتقاضا می شود کمک های نقدی خود را به شماره حساب های ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲،شماره شبای حساب ۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۶۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان سنقر نیز آماده جمع آوری کمکه ای نقدی و غیر نقدی همشهریان است مراجعه کنند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی ، در پایان گفت: همشهریان و خیربن می توانند  در صورت دریافت اطلاعات و پرسیدن سوال با شماره تلفن ۲-۴۸۴۲۲۲۰۱ سازمان تماس گرفته و پیگیر سئوالات و کمک ها باشند.

 

کد خبر 1240429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha