هویت ۲ شهید شناسایی شده دفاع مقدس فارس اعلام شد

هویت ۲ شهید بسیجی دوران دفاع مقدسی که امروز وارد فارس شده اند اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار سعید کوشکی‌ جهرمی، امروز شنبه (26 آذر) با اشاره به هویت 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که امروز همراه با هشت شهید گمنام وارد شیراز شدند در جمع خبرنگاران گفت: یکی از این شهدا بسیجی شهیدی است که رحمان خسروانیان نام دارد که از «قادرآباد» به جبهه اعزام شده بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: شهید دیگر هم بسیجی شهید، سلیمان زارع است که از خرامه به جبهه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه هر 2 شهید مورد نظر از لشکر «19 فجر» به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بودند، اظهار کرد:  شهید رحمان خسروانیان 4 خرداد 67 و در عملیات تک دشمن در شلمچه به درجه والای شهادت نائل شد که پیکر مطهرش مفقود شده بود و شهید سلیمان زارع هم ۲۳ خرداد ۶۷ در جریان عملیات «بیت المقدس» در شلمچه به شهادت رسید و مفقود اعلام شده بود.

سردار کوشکی جهرمی ادامه داد: آئین‌ استقبال، تشییع و وداع با پیکرهای مطهر این شهدا در شهرستان ‌های مختلف فارس برگزار می‌ شود و آئین خاکسپاری هم در چند شهرستان برنامه ‌ریزی شده است.

وی اعلام کرد: پیکرهای مطهر چهار تن از شهدای گمنام در استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شیراز و یک واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع به خاک سپرده خواهد شد و چهار تن دیگر هم در دانشگاه آزاد مرودشت و شهرهای خاوران، فسا و بیرم، تدفین می شوند.

سردار کوشکی جهرمی با اشاره برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری تمامی این شهدا گفت: پیکر پاک تمامی شهدای گمنام و بانام سه شنبه 6 دی همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) تدفین خواهد شد و مراسم تشییع شهدایی که در شیراز به خاک سپرده می شوند از میدان «امام حسین (ع)» در شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1240451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha