مرکز ایست و بازرسی آزاد راه خرم زال راه اندازی می شود

زیویار، از راه‌اندازی مرکز ایست و بازرسی در آزاد راه خرم‌آباد- پل‌زال خبر داد و گفت: زمین مورد نظر مشخص شده و برای تکمیل این مرکز برنامه ریزی خاصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(26آذر)، در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان، اظهار داشت: سامانه جامع تجارت به عنوان یک بانک اطلاعاتی مهم در مورد واردات، صادرات و موارد قاچاق کالاها نقش مؤثری دارد.

 

استاندار لرستان افزود: اطلاع رسانی به موقع و کامل در خصوص سامانه جامع تجارت می‌تواند زمینه گسترش استفاده از این سامانه و جلوگیری از سواستفاده ها را فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه تبیین سامانه جامع تجارت و قابلیت‌های آن باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد، گفت: شرایط نرم افزاری در دستگاه‌های مرتبط باید به گونه‌ای طراحی شود که سامانه‌های مرتبط به راحتی با سامانه جامع تجارت وصل شده و از بانک‌های اطلاعاتی مکمل بهره برداری شود.

 

زیویار بیان کرد: در راستای ساخت و راه اندازی مرکز ایست و بازرسی آزاد راه خرم زال زمین مورد نظر برای این ایستگاه مشخص شده است.

 

وی اظهارکرد: برای تکمیل این مرکز برنامه ریزی خاصی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام خواهد شد.

 

استاندار لرستان بیان کرد: مکاتبات لازم با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در این خصوص انجام شده که اعتبارات ویژه ای در سال آینده برای آن در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1240466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha