پیام تسلیت آیت الله رشاد در پی درگذشت آیت‌الله سید محمدصادق روحانی

رییس شورای حوزه علمیه استان تهران در این پیام تاکید کرده است که: « از آن مرحوم، که همه‌ی عمر خویش را مصروف تدریس و تحقیق، تربیت نفوس و تعلیم طلاب کرد، آثار مکتوب ارزشمندی در فقه و اصول، از جمله زبدة الأصول و فقه الصادق، بیادگار مانده است».

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس شورای حوزه علمیه استان تهران در این پیام تاکید کرده است که: « از آن مرحوم، که همه‌ی عمر خویش را مصروف تدریس و تحقیق، تربیت نفوس و تعلیم طلاب کرد، آثار مکتوب ارزشمندی در فقه و اصول، از جمله زبدة الأصول و فقه الصادق، بیادگار مانده است».

متن پیام آیت الله رشاد بشرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم.

إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

خبر درگذشت فقیه بزرگوار، آیت‌الله حاج سید محمدصادق روحاني (قدّس سرّه)، مایه‌ی تالّم گردید. از آن مرحوم، که همه‌ی عمر خویش را مصروف تدریس و تحقیق، تربیت نفوس و تعلیم طلاب کرد، آثار مکتوب ارزشمندی در فقه و اصول، از جمله زبدة الأصول و فقه الصادق، بیادگار مانده است.

این‌جانب این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّت الله (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظلّه) و سایر مراجع تقلید (دامت برکاتهم)، بیت عرق روحاني و شاگردان و ارادتمندان آن فقیه فقید، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کنم. حشره الله مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

 

 علی‌اکبر رشـاد

۲۶، ۹، ۱۴۰۱

کد خبر 1240612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha