اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان برگزار شد

اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نخبگان بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حمید دامغانی در نشست اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) گفت: ورود به قرن پانزدهم و شکل گیری تمدن نوین جهانی را هستیم و اتفاقاتی که در دنیا در حال شکل گیری است در همین راستا است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ادامه افزود: قاعدتا نظم نوین جهانی را با توجه به فرمایشات رهبری شاهد هستیم و باید جایگاه خود را در این میان پیدا کنیم و بستر ساری مناسبی در این جهت باید انجام گیرد باید با نرم افزار های انقلاب اسلامی در راستای ایجاد تمدن اسلامی در دنیا گام برداریم و مجمع بسیج و جمع نخبگانی باید در این راستا برنامه ریزی منسجمی داشته باشد تا به اهداف مربوطه دست یابیم .

 

 

وی با اشاره به اینکه هزار نفر در استان سمنان در کار گروه های مربوطه حضور دارند اظهارداشت: به دلیل اینکه ابن مجمع به تازگی راه اندازی شده ضعف هایی دارد که باید مرتفع شده و ظرفیت نخبگانی استان شناسایی شود تا در مسیر خود ایده ها به مرحله عملیاتی برسد.

 

محمد امامی نیز دراین نشست با بیان اینکه این مجمع در راستای سند اعتلای بسیج و بعد از چندین سال توقف، مجدد راه اندازی شده است، گفت: هدف از این مجمع کمک به دولت انقلابی در جهت تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.

 

به گفته دبیر مجمع در استان سمنان از بهمن ماه سال گذشته با برگزاری نشست هایی با نخبگان و هیأت های اندیشه ورزِ راه اندازی شده، در حال حاضر حدود هزار نفر از بسیجیان در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

 

امامی خاطر نشان کرد: در تیرماه سال جاری یک دوره توانمند سازی یک روزه برای بسیجیان برگزار شده و طرح های مربوطه در هر شهرستان مشخص شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر چهار کار گروه اقتصاد و زیربنایی، آموزش و تحقیقات فناوری، زنان و خانواده و بهداشت و سلامت تشکیل شده است.

 

مجمع عمومی سالیانه بسیج استان سمنان با حضور مسئولان استانی و ۴۰۰ نفر از نخبگان و فرهیختگان بسیجی استان سمنان، امروز در سالن همایش فرهنگسرای کومش برگزار شد.

 

لازم به ذکر است نمایندگان هر کار گروه طرح های خود را به صورت خلاصه ارائه کردند.

 

کد خبر 1240614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha