پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در آستارا

رضایی‌پور از پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مشاغل مختلف به ۲۲ جوان آستارایی در راستای ایجاد کسب و کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های فرهنگی با جوانان همکاری کنند.

 

فرماندار بندر آستارا بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: به منظور تاثیرپذیری برنامه‌ها از ظرفیت سمن‌ها بهره گرفته شود.

 

وی با بیان‌اینکه آستارا دارای هنرمندان با استعداد و توانمندی است، تصریح‌کرد: بسیاری از موضوعات مرتبط با نوجوانان و جوانان با زبان زیبای هنر قابلیت انتقال دارد و باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

رضایی‌پور بر استفاده از توان و ابتکارات جوانان در حوزه‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسانی دولت به مردم با تحرک بیشتری جلو می‌رود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا به حمایت‌های دولت در راستای کسب و کار جوانان این شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مشاغل مختلف به ۲۲ جوان آستارایی در راستای ایجاد کسب و کار پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری ۸۵ مجوز مشاغل خانگی در حوزه ه صنعتی، کشاورزی، خدماتی و فرهنگی در آستارا جهت ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی صادر شده است.

 

رضایی‌پور، نبود مهارت را عامل مهمی در بيكاری جوانان دانست و خاطرنشان‌کرد: بايد برای توانمندسازی جوانان اقدامات بيشتر صورت گيرد و این یک ضرورت است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه جوانان میدان‌داران اصلی گام دوم انقلاب هستند، اضافه‌کرد: هر جا به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه مناسب کسب کرده و در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی کردیم.

 

وی افزایش سواد رسانه‌ای جوانان را اولویت مهم کشور در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید برنامه داشته باشیم و بدون آموزش و افزایش آگاهی رسانه‌ای جوانان این امر امکان پذیر نیست.

 

رضایی‌پور بر تاکید رئیس جمهور و استاندار گیلان مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان بانوان و جوانان در دستگاه‌های اجرایی، گفت: استفاده از ظرفیت و توان بانوان و جوانان در بندر آستارا اجرایی و عملی می‌شود.

کد خبر 1240634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha