پنج شنبه ۱ دی ماه شهرستان جیرفت میزبان شهید گمنام می شود

محسن نسب امیری گفت: بزودی شهرستان جیرفت چشم به راه یک لاله پرپر دفاع مقدس است و مراسم استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس پنج شنبه ۱ دی ماه از فرودگاه شهر جیرفت آغاز می شود.

«محسن نسب امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بزودی شهرستان جیرفت چشم به راه یک لاله پرپر دفاع مقدس است، گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس پنج شنبه ۱ دی ماه از فرودگاه شهر جیرفت آغاز می شود.

 

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان جیرفت افزود: سپس پیکر مطهر این شهید بر دستان مردم شهید پرور از میدان امام تا چهار راه بسیج (فرمانداری) تشییع می شود.

 

وی بیان کرد: نماز ظهر با حضور پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در حسینیه شهدا اقامه می شود.

 

نسب امیری ابراز کرد: عصر پنج شنبه ۱ دی ماه نیز با حضور پیکر مطهر این شهید، محفل انس با قرآن کریم در گلزار شهدای شهر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: صبح جمعه ۲ دی ماه مراسم معنوی دعای ندبه با حضور پیکر مطهر شهید گمنام برگزار می‌شود و سپس شهید گمنام، مهمان مردم قدرشناس شهر اسفندقه خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که یادواره شهدای شهر فردوس اسفندقه با حضور پیکر مطهر این شهید برگزار می‌شود، یادآور شد: نماز جمعه در مصلی پیامبر اعظم شهر جیرفت با حضور پیکر مطهر شهید گمنام اقامه می‌شود.

 

نسب امیری ادامه داد: بعد از ظهر جمعه ۲ دی ماه نیز مردم روستای رومرز میزبان شهید گمنام خواهند بود.

 

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان جیرفت بیان کرد: شنبه ۳ دی ماه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس مهمان مدارس و دانشگاه های شهرستان جیرفت است.

 

وی عنوان کرد: صبح یکشنبه ۴ دی ماه تا سه شنبه ۶ دی ماه مردم روستاهای حومه شهرستان میزبان این شهید گرانقدر هستند.

 

نسب امیری اضافه کرد: در نهایت سه شنبه ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام بر روی دستان مردم بخش اسماعیلیه و شهر بلوک تشییع و سپس به خاک سپرده می شود.

 

فرمانده سپاه جیرفت با بیان این مطلب که شهدا با خدا معامله کردند، تاکید کرد: امروز مهم راه و هدف شهیدان است که باید تبیین شود و یاد و خاطره آنها تا ابد زنده نگه داشته شود.

 

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام قوا پای کار آمده و با جنگ روایت ها به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان ما است و قطعا تشییع پیکر شهدا، توطئه آنها را خنثی می کند.

 

نسب امیری شهدا را بهترین الگو برای نسل نوجوان و جوان دانست و ابراز کرد: امروز باید بیش از پیش نسل نوجوان و جوان را با سیره و آرمان های شهدا آشنا کنیم.

 

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: جامعه ای که رهرو راه شهیدان باشد هرگز به انحراف نخواهد رفت.

کد خبر 1240741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha