اتمام طرح بهارستان در ۳۷ روستای قروه/ شبکه برق ۴۶۰۰ مشترک روستایی پایدار شد

حاجیان از اتمام طرح بهارستان در روستای باباشیدالله این شهرستان خبر داد و گفت: با اتمام این طرح در این روستا در مجموع شبکه برق ۳۷ روستای شهرستان قروه به طور کامل اصلاح و بازمهندسی شده است.

محمدرضا حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان از اتمام طرح بهارستان در روستای باباشیدالله در آذر ماه جاری خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون شبکه برق ۳۷ روستای شهرستان قروه در قالب طرح بهارستان به طورکامل اصلاح وبهینه سازی شده است.

 

 

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به اینکه در راستای اصلاح شبکه برق روستای باباشیدالله ۲۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شد، افزود: همچنین یک دستگاه پست هوایی در این روستا اصلاح و ۳۰۰ متر خط فشار متوسط هوایی نیز با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و۷۹۷میلیون ریال احداث شد.

 

 

وی با بیان اینکه نقاط مخاطره آمیز و خطرآفرین در این روستا با جابجایی شبکه رفع شد، اظهارداشت: با اصلاح نقاط فرسوده و همچنین اصلاح کامل شبکه توزیع برق در این روستا، قابلیت اطمینان شبکه توزیع نیروی برق برای ۱۱۵ مشترک واقع در این روستا افزایش خواهد یافت.

 

 

حاجیان با تاکید بر اینکه امسال طرح بهارستان باسرعت بیشتری درحال انجام است، گفت: از ۴۲ روستای مورد هدف جهت اجرای طرح بهارستان تاکنون شبکه برق ۳۷روستا در این شهرستان با بیش از ۴۶۳۰ مشترک برق به طورکامل اصلاح وبهینه سازی شده وما بقی نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

 

 

گفتنی است؛ رفع مشکلات مربوط به زیرساخت‌های روستایی علی‌الخصوص برق  با هدف تامین انرژی پایدار می‌تواند زمینه‌ساز و رونق بخش تولید محصولات کشاورزی، دامداری  و همچنین مهاجرت معکوس به روستاها باشد.

 

 

در حال حاضر شبکه برق ۴۱۵ روستای استان کردستان در قالب طرح بهارستان و با هدف بهسازی و بازمهندسی کلیه تجهیزات شبکه و ارتقاء کیفیت خدمات دهی مشترکان روستایی به مثابه مشترکان شهری اصلاح و بازمهندسی شده که این روند تا اصلاح کامل روستاهای استان ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1240943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha