یک هزار مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور فعال است

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر یک هزار مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، علی زندوکیلی صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، اظهار کرد: در وزارت خانه سعی می‌شود ارتباط بیشتری بین کانون‌های کارآفرینی و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برقرار شود تا با تبادل اطلاعات زمینه بهتری برای کسب وکار فراهم شود.

 

وی با اشاره به نقش مهم مراکز مشاوره کارآفرینی، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح کشور داریم که سهم استان ایلام از این تعداد، ۸ مرکز است.

 

وی با تاکید بر حمایت از کسب و کارهای خانگی ادامه داد: در کسب و کارهای خانوادگی دوام و همدلی وجود دارد.

 

زندوکیلی تصریح کرد: صدور مجوزها تسهیل شود و سختگیری در صدور مجوز برداشته شود و امروز، مجوزها در کم‌ترین زمان صادر می‌شود.

 

وی گفت: امور مردم باید به مردم واگذار شود و تصدی گری را به مردم واگذار کرد که این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم است.

 

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره باید کمک به سرمایه گذاری است که با توجه به تردد زوار، می‌توان بسیاری از مشکلات استان برطرف شود.

کد خبر 1241022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha