آغاز به کار نمایشگاه بانوی تمدن ساز در دزفول

نمایشگاه ام ابیها بانوی تمدن ساز با عزاداری و مداحی حاج صادق آهنگران ایام فاطمیه در حسینه ثاراله دزفول گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، علی گل آرا، امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه ام ابیها بانوی تمدن ساز در حسینیه ثارالله دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری موسسه بیت الاحزان شهر امام، موسسه فرهنگی ثارالله و پشتیبانی ادارات و نهادهای فرهنگی دزفول به مناسبت ایام فاطمیه راه اندازی شده است.

 

مدیر اجرایی نمایشگاه ام ابیها بانوی تمدن ساز در دزفول، افزود: این نمایشگاه در وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با محتوای مقاطع مهم تاریخی از تولد حضرت زهرا (س) تا انقلاب اسلامی و پس از آن تا تمدن نوین اسلامی برپا شده است چرا که معتقدیم تمدن نوین اسلامی از بستر معارف فاطمی شکل می‌گیرند، به همین دلیل این نمایشگاه به نام فاطمه مزین شده است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه موجب همدلی و وحدت مجموعه های فرهنگی شهرستان شده و تا ۶ دی ماه همزمان با شام غریبان حضرت زهرا (س) ادامه دارد.

 

گل آرا، در خصوص زمان فعالیت این نمایشگاه نیز تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ از نمایشگاه بازدید کنند و در ساعات صبح نیز نمایشگاه میزبان مدارس بوده و برای بازدید دانش آموزان دایر است.

 

کد خبر 1241068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha