زیرکوه میزبان پیکر مطهر ۴ شهید گمنام می شود

فرمانده سپاه زیرکوه گفت: پیکر پاک و مطهر ۴ شهید گمنام همزمان با شب یلدا وارد شهرستان زیرکوه می شود و مراسم تشییع این عزیزان روز پنجشنبه یکم دی ماه با حضور مردم این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، صبح امروز (۲۹ آذر) جلسه برنامه ریزی استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام در شهرستان زیرکوه با حضور فرماندار، فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ محسن کاری فرمانده سپاه زیرکوه در این جلسه اظهار داشت: شهرستان زیرکوه همزمان با شب یلدا میزبان پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام خواهد بود.

 

وی ادامه داد: پیکر پاک ۴ شهید گمنام شب یلدا وارد شهرستان زیرکوه خواهد شد و صبح پنجشنبه یکم دی ماه بر روی دوش امت همیشه در صحنه زیرکوه در شهر حاجی آباد، تشییع می شوند.

 

فرمانده سپاه زیرکوه به برنامه های محوری بدرقه شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: برنامه های محوری این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در روستای استند، شاهرخت و شهر زهان برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ کاری در پایان عنوان کرد: مردم شهرستان زیرکوه در عرصه های مختلف حضور پرشوری داشته اند و باید برنامه ریزی شود تا در استقبال از پیکر پاک شهدا نیز مثل همیشه حضور حداکثری داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1241071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha