«مکتب مهر» کارگاه تخصصی تایپوگرافی برگزار می‌کند

کارگاه تخصصی تایپوگرافی با رویکرد طراحی لوگوتایپ در حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری، اولین کارگاه تخصصی تایپوگرافی که یک دوره آموزشی ۴ جلسه‌ای است با رویکرد طراحی لوگوتایپ، چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

در کارگاه تایپوگرافی که به همت مکتب مهر برگزار می‌شود، سعید نقاشیان در ۴ جلسه، شرکت‌کنندگان را با شروع خط بنایی، قلم جانان، قلم نشاط و قلم شمسا آشنا می‌کند.

این دوره آموزشی با ۴ رویکرد ویژه کسانی است که حداقل با یک فونت تایپوگرافی آشنایی دارند و علاقه‌مند به ارتقای هنر خود هستند.

کارگاه تخصصی تایپوگرافی چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد و بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مکتب مهر به نشانی https://b2n.ir/a22850 نسبت به ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

لازم به یادآوری است، سعید نقاشیان دکترای گرافیک دانشگاه کاست گتک بلژیک دارد و دارای نشان درجه دو هنری در رشته نقاشی خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی فعالیت هنری و خلق آثار را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و از سال ۱۳۸۰ نمایشگاه‌های متعددی ر راستای اندیشه خط معلی و عرفان خط معلی در داخل و خارج از کشور برگزار کرد.

وی که مدرس تایپوگرافی و خوشنویسی مدرن است، مشاقی خط نستعلیق را مهم‌ترین میراث پدری خود می‌داند و توانسته به واسطه عشقی که به هنر دارد در این حوزه خوش بدرخشد.

وی که طراح و مبدع فونت نشاط است، در کارگاه تخصصی خود تمامی نکات مربوط به این قلم را نیز آموزش می‌دهد.

 

کد خبر 1241291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha