یلدایی به بلندی گمنامی در مسجد امام علی (ع) شهرکرد

مراسم استقبال از شهید گمنام همزمان با بلند ترین شب سال با عنوان «یلدایی به بلندی گمنامی» با حضور عموم مردم شهید پرور شهر شهرکرد و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شبستان نور در مسجد امام علی (ع) شهرکرد برگزار می شود.

حجت الاسلام البرز رئیسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم استقبال از شهید گمنام همزمان با بلند ترین شب سال با عنوان «یلدایی به بلندی گمنامی» با حضور عموم مردم شهید پرور شهر شهرکرد و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شبستان نور در مسجد امام علی (ع) شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» در مسجد امام علی (ع) شهرکرد ادامه داد: امروزه زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا یکی از مهمترین کارهای است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت گیرد.

 

وی ابراز کرد: ما برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای فراوانی را تقدیم کردیم و نتیجه آن شد که با لطف خداوند متعال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

 

حجت الاسلام رئیسی گفت: شب یلدای امسال در مسجد امام علی (ع) شهرکرد یک دوره همی معنوی همراه با وداع با شهید گمنام سپری می شود و ان شالالله به یلدای انتظار مهدی موعود (عج) متصل می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» در مسجد امام علی (ع) شهرکرد ادامه داد: مراسم استقبال از شهید گمنام در مسجد امام علی (ع) شهرکرد امروز چهارشنبه ۳۰ آذر همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

کد خبر 1241302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha