آسیب های اجتماعی با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی کاهش می یابند

محبی پور گفت: توجه کردن به مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه بر کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز چهارشنبه (30 آذر) در آئین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با تاکید بر لزوم توجه کردن به مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه گفت: رسیدگی به این امور در جامعه بر کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی می گذارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به مزایای کارهای اجتماعی و فرهنگی افزود: توجه کردن به مسائل اجتماعی و فرهنگی موجب معافیت ما از فعالیت های امنیتی که هزینه‌ ها و تبعات زیادی دارد هم می شود.

وی اضافه کرد: نتیجه کاهش آسیب ها منجر به کاهش عمق بخشی به آسیب ها هم می شود و دست آویز برای بدخواهان را هم کمتر می کند.

محبی پور با تاکید بر جنبه فیزیکی و روانی آسیب های اجتماعی بیان کرد: بخشی از آسیب های اجتماعی اعتیاد و تکدی گری، فیزیکی است و بخش دیگر آن  به موضوعات روحی و روانی مربوط می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شناخت دقیق آسیب های اجتماعی را موثر دانست و عنوان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی اگر شناخت دقیقی پیدا کنیم و سپس به دنبال راهکارهای آنها برویم نتایج خوبی کسب م یکنیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم مصطفی مشفقیان به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس معرفی و از زحمات سید حسین حقایقی تقدیر شد.

 

کد خبر 1241427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha