ایجاد ۹۵۸ فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در بیرجند

خزاعی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۹۵۸ نفر در شهرستان بیرجند فرصت شغلی ایجاد شده است، گفت: طی این مدت ۱۳۰ میلیارد تومان پرونده برای خانواده های مددجوی متقاضی اشتغال تشکیل شده و با پیگیری های انجام شده بالغ بر ۸۰ درصد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس امروز چهارشنبه (۳۰ آذر) به منظور تبیین دستاوردهای کمیته امداد از چند طرح موفق اشتغالزایی در شهرستان بیرجند بازدید کرد.

 

مهدی خزاعی عرب رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرستان بیرجند از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ تخصیص داده شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یکصد و ۳۰ میلیارد تومان پرونده برای خانواده های مددجوی متقاضی تشکیل شده و به بانک ها معرفی شده اند و با پیگیری های انجام شده بالغ بر ۸۰ درصد تسهیلات پرداخت شده است.

 

خزاعی درخصوص بحث آموزش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۵۴ مورد آموزش در بیرجند داشتیم و از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت حدود یک میلیارد تومان پرداخت کردیم.

 

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۹۵۸ نفر در سطح شهرستان بیرجند فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

گفتنی است؛ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از طرح پرورش زالو، کارگاه ساخت ظروف سفالی و چرم در بیرجند، کارگاه مبل سازی و پنجره سازی در روستای شمس آباد بیرجند بازدید کرد و با مشکلات این کارآفرینان آشنا شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1241443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha