هنر در خدمت اهداف انقلاب باشد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه تبریز با تاکید بر حمایت همه جانبه از هنرمندان در بخش های مختلف گفت: باید رویکرد راهبردی نهادهای متولی به شکلی باشد که هنرمندان هنرشان را در خدمت دین و انقلاب به کارگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون حقوقی، مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پیام هنر، معمولاً چیزی نیست که به وسیله ابزار و وسایل دیگر بتواند گفته شود، گفت: هنرمندانی مثل استاد قره باغی با اخلاص و خط شکنی در صحنه های مختلف مجاهدانه عکس العمل نشان دادند و با تولیدات هنری خودشان نسبت به اتفاقات پیرامون شان منفعل نبودند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید چتر حمایتی فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق به همه هنرمندان باشد، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان از حیات و ممات هنرمندان سوء استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه جریان هنر یک جریان لطیفی است، گفت: هنر نباید به جریان های سیاسی و جناحی آمیخته شود و هنرمندان نباید در زمین دشمن بازی کنند، بلکه باید شرایط به شکلی فراهم شود که هنرمندان در راستای تحقق گفتمان انقلاب فعالیت کنند.

کد خبر 1241454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha