لزوم شبکه سازی هیئات مذهبی برای پرداختن به جهاد تبیین

حجت‌الاسلام رضایی خطاب به روسای هیئات مذهبی گفت: در جهت توجه به جهاد تبیین، شبکه سازی و تسهیل گری کنید و مانع نشوید و درب هیئات مذهبی را به روی جوانان همواره باز بگذارید و یک هیئت اندیشه ورز تشکیل دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی صبح امروز پنج شنبه (۱ دی) در همایش فاطمیون شهرستان بیرجند اظهار داشت: در مسیری گام بر می دارید که نور است و ره توشه ای برای سفر ابدی و بهره ای برای گذشتگان محسوب می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیر غلام اباعبدالله الحسین(ع) هستید، ادامه داد: این موضوع را در رفتار و گفتار و کردار خود ثابت کردید و حلقه های وصلی هستید که ما را به اهل بیت (ع) متصل می کند.

 

وی بیان کرد: افتخار ما این است که زیر پرچم حضرت زهرا(س) قرار داریم و باید جایگاه ایشان را بشناسیم و بدانید همه جهان زیر پرچم ایشان قرار خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن می خواهد جلوی جریان فاطمی را بگیرد، گفت: اگر حضرت زهرا(س) به خوبی به همه جهان معرفی شود دشمن می داند که تمام عالم فاطمی خواهد شد و برای همین دشمن هزاران میلیارد هزینه می کند تا حیا و حجاب زن را از بین ببرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان داشت: جامعه امروز را ببینید که برخی از افراد در فضای مجازی علیه جریان فاطمی کار می کنند چرا که ظرفیتشان کم است و یک مقدار وضعیتشان خوب می شود طغیان می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه عابدتر از حضرت فاطمه(س) نداریم، ادامه داد: آن قدر در مقابل خداوند متعال قیام می کرد که پاهایشان ورم می کرد.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: فتنه اخیر شاید سرعت انقلاب را کم کرد اما چهره های منافقان را نشان داد و امروز در جنگ احزابی قرار داریم که قابل مقایسه با جنگ احزاب پیامبر اکرم(ص) نیست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز با زیست مجازی رو به رو هستیم، افزود: تمام خوراک برخی از افراد از فضای مجازی تامین می شود و امروز با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم.

 

وی در خصوص نقش مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در زمینه جهاد تبیین گفت: بین جهاد تبیین و تبیین فرق وجود دارد و باید ببینید که آیا در مسیر جهاد تبیین قرار دارید و باید برای این موضوع شبانه روز برنامه داشته باشید.

 

مديرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا شبکه سازی و تسهیل گری کنید و مانع نشوید و درب هیئت را به روی جوانان همواره باز بگذارید و یک هیئت اندیشه ورز تشکیل دهید.

 

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: هیئات مذهبی باید جوان مومن و انقلابی تربیت کنند و افرادی مثل شهید سلیمانی، شهید صیادشیرازی، احمد کاظمی و ... بسازند و بدانید که ضرورت جهاد تبیین امروز بسیار احساس می شود.

 

 

کد خبر 1241545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha