توسعه فرهنگ و هنر مردمی نیازمند حمایت و تدوین چشم انداز است

محمدی کیا با اشاره به ظرفیت های فعال مردمی در حوزه های فرهنگی گفت: توسعه فرهنگ و هنر مردمی نیازمند حمایت و تدوین چشم انداز بوده تا به هدف والا و ارزشمند برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، «علی محمدی کیا» در آیین معارفه و تکریم رئیس اداره فرنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به مشارکت مردمی در توسعه فرهنگ و هنر اظهارداشت: مردم و گروه های مردمی در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به صورت خودجوش همکاری می کنند.

فرماندار تیران و کرون از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان ظرفیت و پتانسیل فعال در حوزه فرهنگ و هنری مردمی یاد کرد و افزود: موسسات و انجمن های فرهنگی هر کدام دارای ظرفیت و توانایی خاصی در تحقق فرهنگ و هنر مردمی هستند.

وی با اشاره به سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت و هدایت و هدف گذاری حرکت های فرهنگی و هنری تصریح کرد: توسعه فرهنگ و هنری مردمی نیازمند حمایت و تدوین چشم انداز بوده تا به هدف والا و ارزشمند برسیم.

 

محمدی کیا به ماموریت مهم شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: تشکیل شورای اطلاع رسانی‏، سرمایه گذاری در حوزه رسانه، شور و نشاط اجتماعی و شناسایی و رشد نسل جدید هنرمند از مدیریت جدید مطالبه می شود.

وی از رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون خواست تا نقش مردم را در اجرا و برنامه ریزی فرهنگی و هنری فعال کرده و نظرات و جلوه های جدید و کارشناسی را فعال سازد.

 

مسئول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هم در این نشست با اشاره به تغییر و تحوالات اداری گفت: انتصابات بر اساس تجربه، توانمندی، روابط اجتماعی و فعالیت هدفمند صورت گرفته و که در تیران و کرون این تصمیم اجرایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی «علی معینی» را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون معرفی و از اقبال صالحی در تصدی این مسئولیت تجلیل کرد.

علی معینی دارای تجربه فعالیت در حوزه های فرهنگی و هنری و قرآنی ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین شهرستان رضوانشهر از توابع استان گیلان می باشد.

کد خبر 1241580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha