لزوم راه اندازی اجتماع زنان فاطمی در جهرم

حجت الاسلام مدبر گفت: تشکل های مربوط به بانوان در شهرستان جهرم با برگزاری اجتماع بزرگ بانوان فاطمی الگویی برای سایر شهرهای کشور شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز جمعه (۲ دی) در خطبه های نماز جمعه جهرم با تسلیت ایام شهادت‌ حضرت زهرا (س)، گفت: بزرگترین عطیه خداوند به امت اسلامی وجود شریف ام الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

 

امام جمعه جهرم افزود: ظرفیت حضرت زهرا (س) برای بانوان بیشتر است و زنان جامعه اسلامی باید از این بانوی بزرگ جهان اسلام به خوبی بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن روی حجاب زنان بسیار حساس شده است، بیان کرد: تشکل های مربوط به بانوان به منظور کوبیدن دهان دشمن و بیدار کردن افراد غافل در کشور که با آنها هم نوا می شوند یک اجتماع بزرگ بانوان فاطمی داشته باشند تا الگویی برای سایر شهرهای کشور شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در ایام فاطمیه گفت: هر امتی که تعداد شهدای بیشتری دارد امید به فلاح و رستگاری اش بیشتر است.

 

وی ادامه داد: این مهم در حالی رخ می دهد که در راه شهدا بمانیم و وفدارار به آنها باشیم تا مشمول دعای شهدا شویم.

 

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به سفر استاندار فارس به جهرم گفت: بازدید از 18 مکان و افتتاح چند پروژه عمرانی از دستاوردهای این سفر بوده است.

 

وی ادامه داد: تعیین تکلیف اردوگاه معاودین عراقی از جمله برنامه های این سفر بود که بنا شد طبق وقف نامه به هلال احمر شهرستان جهرم به منظور آموزش جوانان هلال احمر جنوب کشور تعلق بگیرد.

 

حجت الاسلام مدبر اضافه کرد: همچنین باغ هلال احمر جهرم نیز که از سالها پیش در اختیار تهران بود به شهرستان بازگردانده شد.

 

کد خبر 1241628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha