پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام فردا وارد اردبیل می شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از ورود پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه فردا ۳ دی ماه به استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ شکر عبدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پیکر مطهر 10 شهید گمنام فردا 3 دی ماه همزمان با ایام فاطمیه وارد فرودگاه  اردبیل خواهد شد و پس از استقبال عمومی از این شهدای والامقام 4 شهید در شهرستان ها و 6 شهید نیز در مناطق مختلف شهر اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: پیکر این شهدا در مناطق عملیاتی بدر، خیبر و زبیداد عراق تفحص شده است و مورد استقبال مردم استان قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: پیکر 6 شهید گمنام پس از آئین تشییع در محوطه‌های سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندهی انتظامی، تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه خواهران اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

 

عبدی عنوان کرد: همچنین پیکر مطهر ۴ شهید گمنام نیز پس از تشییع در شهرستان اردبیل در مناطق «عنبران» نمین، «شال» خلخال، «گون پاپاخ» بیله سوار و «مغانسر» پارس آباد به خاک سپرده خواهد شد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: از عموم مردم استان اردبیل دعوت می شود تا با حضور در آئین استقبال و تشییع پیکر شهدا به مقام والای آن احترام بگذارند و دین خود را به آنها ادا کنند.

 

کد خبر 1241634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha