تقدیر معاون وزیر نیرو از فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گذر از اوج بار ۱۴۰۱

معاون برق و انرژی وزیر نیرو از فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گذر از اوج بار ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  همایون حایری معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر به روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌های مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گذر از پیک بار تابستان 1401 تقدیر نمود. متن لوح اهدایی بدین شرح می‌باشد.

 

جناب آقای سراوانی  مدیر محترم روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

صنعت برق ایران در سایه تلاش خالصانه، پشتکار و همت کارکنان متعهد و دلسوز خود، دستاوردهای ارزشمندی را داشته و هر برگ از صفحه پر افتخار آن تصویرگر تلاش‌های جهاد گونه نیروهایی است که برای سربلندی ایران عزیز تلاش میکنند.دراین بین اطلاع‌رسانی مجموعه صنعت برق در گذر موفق از دوره اوج مصرف 1401 در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی، نقش تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت‌های صنعت برق در اولین سال دولت مردمی داشته است. ضمن قدردانی از تلاش‌های شما و همکاران روابط عمومی، امید است که پرتو عنایات حضرت باریتعالی همواره موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است این لوح به نمایندگی از مجموعه بزرگ شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به آقای سروش سراوانی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان در همایش مدیران روابط عمومی‌های صنعت برق کشور در مشهد مقدس اعطا شد

کد خبر 1241649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha