لزوم استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین حماسه ۹ دی

جلالی با تاکید بر اطلاع رسانی خوب اقدامات انجام شده در جامعه گفت: دشمن در زمینه سیاه نمایی اوضاع کشور ظریف عمل کرده و ما باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین حماسه ۹ دی و مکتب شهید سلیمانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، محمدرضا جلالی در جلسه بزرگداشت یوم الله نهم دی، با بیان اینکه این انقلاب ریشه در سنت های نبوی،حکومت علوی و فرهنگ عاشورایی دارد، گفت: اگر امروز توانستیم در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم به واسطه این است که از این فرهنگ کاملا بهره‌مند هستیم و دشمن دایما حرکات ما را رصد می کند و لذا تلاش مضاعفی لازم است تا خط استقامت و مقاومت استمرار داشته و موفقیت این امر منوط تبعیت و همراهی با ولی فقیه است. 
 

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه تاریخ اثبات کرده در کنار ولایت نبودن خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جامعه اسلامی وارد می کند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه حفظ اقتدار ایران اسلامی و عبور از فتنه‌های دشمنان است.

 

جلالی ۸ و ۹ دی را یادآور پیش قراولی ملت ما و مردم گیلان دانست و خاطرنشان کرد: مردم گیلان یک روز جلوتر از دیگر مناطق کشور به صورت خودجوش در هشتم دی سال ۸۸، دفاع از ولایت فقیه را به منصه ظهور رساندند و  موج بیکران مردم گیلان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در ۸ دی، طومار فتنه‌گران را در هم پیچید.

 

وی با تاکید بر پاسداشت نهم دی و اینکه برنامه محوری در طی این ایام باید در قالب ۹ دی ( میثاق امت با ولایت) و بحث تبعیت از ولایت فقیه باشد، اذعان کرد: برنامه بصیرت افزایی بحث مهمی است و انتظار ما از مراکز آموزشی، آموزش و پرورش، مراکز علمی و دانشگاهی این است،بصیرت افزایی را جدی گرفته و نشست‌های مختلفی را با حضور اساتید و افراد شایسته برای ارائه مطلب برگزار کند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: متولیان امور فرهنگی باید در این زمینه دغدغه خاطر داشته باشند و انتظار ما این است که متولیان فرهنگی کمک کنند  تا رسانه های مکتوب و مجازی با ورود در این زمینه، عملکرد انقلاب و دستگاه های دولتی را بهتر تشریح کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود ادامه داد: اقدامات انجام شده در جامعه باید به خوبی اطلاع رسانی شود و قطعا دشمن در زمینه سیاه نمایی اوضاع کشور خوب و ظریف عمل کرده و ما نیز باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین حماسه ۹ دی و مکتب شهید سلیمانی به صورت ویژه در شهرستان استفاده کنیم.


فرماندار شهرستان لنگرود دیدار با خانواده های شهدا، استفاده از سخنران ملی در همایش بزرگداشت ۹ دی، مزین شدن شهر و سردرب ادارات به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، مشارکت جدی و فعال همه کارمندان در پاسداشت حماسه ۹ دی و ......  را در این ایام تاکید کرد.

کد خبر 1241818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha