مسابقه کتابخوانی یاس کبود با محوریت کتاب «کشتی پهلو گرفته» برگزار می شود

آمون گفت: مسابقه کتابخوانی یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت کتاب «کشتی پهلو گرفته» برگزار می شود.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت مسابقه کتابخوانی یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت کتاب «کشتی پهلو گرفته» برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه با محوریت زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است و شرکت کنندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا به سئوالات این مسابقه پاسخ دهند.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن طاقچه و با وارد کردن کد تخفیف Kanoon1401 از تخفیف 50 درصدی برای دریافت کتاب بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://formafzar.com/form/sxypk مراجعه و به سئوالات مسابقه پاسخ دهند.

 

آمون با اشاره به اینکه این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود، ادامه داد: به برندگان نهایی جوایز نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد و از عموم نوجوانان و جوانان عضو کانون دعوت می شود تا مشارکت بیشتر در ترویج معارف اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در این ایام داشته باشند.

کد خبر 1241858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha