البرز رتبه برتر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را کسب کرد/ راهیابی نمایش چمدان بازمانده به تئاتر فجر

نوروزی فر با اشاره به راهیابی نمایش چمدان بازمانده از استان البرز به جشنواره تئاتر فجر گفت: نماینده استان البرز رتبه نخست سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را کسب کرد.

ابراهیم نوروزی فر با اعلام خبر راهیابی نمایش چمدان بازمانده به جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نمایش چمدان بازمنده از استان البرز به جشنواره تئاتر فجر راه یافت. 

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اهمیت جایگاه هنر در ترغیب و تبیین انگاره های دینی و ایمانی در میان جوانان و نوجوانان افزود: نماینده استان البرز رتبه نخست سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را کسب کرد. 

 

به گفته وی، علیرضا داننده فر با ارائه نمایش چمدان بازمانده در بخش خیابانی با موضوع ایثار و شهادت توانست در این دوره از جشنواره سراسری تئاتر بسیج رتبه نخست بازیگری را کسب کند. 

 

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره سراسری ۲ دی ماه سال جاری در بوشهر برپا شد توضیح داد: ۶۹۰ گروه از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۲۴ گروه به مرتبه کشور راه یافتند. 

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز خاطرنشان کرد: در سازمان بسیج هنرمندان ۹ انجمن در قالب های مختلف اعم از فیلم، موسیقی، نمایش، خوشنویسی، شعر، ادبیات ، عکس فعالیت دارند که با هدف توانمندسازی این انجمن ها و برپایی دوره های آموزشی در بحث آموزش و استعدادیابی برنامه هایی در دست اقدام است.

 

 

 

 

کد خبر 1241982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha