رشد ٢٠٠ درصدی اعتبارات تملک سرمایه ای گلستان/ گلوگاه های رانت و فساد حذف می شوند

زنگانه از رشد ٢٠٠ درصدی اعتبارات تملک سرمایه ای استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (یکشنبه ۴ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از یک هزار و ٢٠٠ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که از دولت های قبل در استان به جا مانده است.

 

استاندار گلستان عدم اجرای این پروژه ها را به عنوان یک چالش برای پیشرفت استان عنوان کرد و افزود: دولت تمام توان خود را برای اختصاص اعتبار و جذب سرمایه گذار به کار گرفته است.

 


وی ادامه داد: عدم پروژه های گردشگری همچون اجرای تله کابین گرگان و علی آباد کتول، عدم راه اندازی و ایجاد منطقه آزاد و ... از جمله این پروژه ها است.

 

زنگانه از رشد ١٨١ درصدی تخصیص اعتبارات استان خبر داد و گفت: در مجموع اعتبارات تملک سرمایه ای استان ٢٠٠ درصد رشد داشته است.

 

وی همچنین افزود: تا کنون ٢ هزار و ٧٨ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان دریافت شده است که ۴٩ درصد آن به طرح های اشتغال آفرین روستا محور اختصاص یافته است.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: باید گلوگاه های رانت و فساد را حذف کنیم و من بعد ما هیچ چیز پنهانی نداریم و در آپارات همه چیز باید شفاف باشد.

 

وی ادامه داد: تمامی اعتبارات تبصره ۱۶، تبصره ۱۸، تسهیلات فنی اعتباری، رونق تولید، تسهیلات اشتغال آفرین سفر رییس جمهور و جهش تولید با محوریت فرمانداران جهت رفع فساد و رانت از طریق سامانه رشد ۸ درصدی بین متقاضیان توزیع می شود

 

کد خبر 1242051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha