بانوان مطالبه‌گر عفاف و حجاب در برابر  هنجارشکنی‌ها می‌ایستند

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه بانوان مطالبه‌گر عفاف و حجاب در برابر هنجارشکنی‌ها می‌ایستند گفت: بانوان چادری و عفیفه کشورمان در اکثریت هستند و مابقی باید تابع جمع این اکثریت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام تقی روحانی شامگاه یکشنبه ( 4 دی) در اجتماع مطالبه‌گران عفاف و حجاب که در موکب فاطمی شهرستان رودسر برگزار شد اظهار داشت: زنان عفیفه با چادر خود به حضرت زهرا (سلام الله علیه) اعلام می کنند که در راه دفاع و عفاف و حجاب تا آخر ایستاده‌ایم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: از حضور همه خواهرانی که در این اجتماع مطالبه گری عفاف و حجاب حضور پیدا کردند سپاسگزاریم و به آن عده از افرادی که یا از روی جهل و یا از روی مزدوری خارجی‌ها و یا از روی فریب خوردگی می خواهند عفاف و حجاب را در جامعه ما مخدوش کنند، می‌گوییم جامعه اسلامی ما امروز دارای میلیون‌ها بانوی محجبه‌ای است که حق انتخاب دارند.

 

روحانی با بیان اینکه بانوان چادری و عفیفه کشورمان در اکثریت هستند و مابقی باید تابع جمع این اکثریت باشند تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی، قانون اساسی کشور، قانون امر به معروف و نهی از منکر و مصوبه مجلس شورای اسلامی به ما این امکان و‌ اجازه را میدهد که برابر قانون عفاف و حجاب را در جامعه پیاده کنیم.

 

وی ادامه داد: هر کسی که بخواهد در برابر قانون و عفاف و حجاب دهن کجی، هتاکی و هنجارشکنی کند قطعا با جامعه با عفاف و حجاب بانوان این کشور مواجه خواهد شد و این تجمع پیامش این است همه زنهایی که فریب خوردند یا جاهلند و مزدور بدانند در این شهرستان و کشور جایگاهی ندارند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: دشمنان بیرون از این کشور هم بدانند و بشنوند بانوان مطالبه‌گر عفاف و حجاب در واقع نمایندگان بانوان محجبه و عفیف هستند، بنابراین اگر بخواهند هنجارشکنی کنند از سوی همین بانوان تودهنی خواهند خورد و سر جای خود خواهند نشست.

 

روحانی اضافه کرد: در شهرستان ولایتمدار رودسر با تقدیم ۷۰۰ شهید گلگون کفن و ۲ هزار جانباز و نزدیک به ۲۰۰ آزاده اجازه نخواهیم داد هتاکان به ساخت عفاف و حجاب هر کاری بخواهند انجام دهند و اگر در گوشه و کنار این شهر ما برخی کشف حجاب ها را می‌بینیم به آنها هم در همینجا هشدار می‌دهیم به قانون این کشور و خواست اکثریت احترام بگذارند.

 

وی به موضوع برخورد خشن پلیس فرانسه و تیراندازی به سمت معترضان اشاره کرد و  اظهار داشت: همه اینها در حالی است که خارجی‌ها و غربی‌ها ما را به سرکوب محکوم می‌کنند اما خودشان به روی معترضان تیراندازی می‌کنند، در حالیکه مجامع بین‌المللی در برابر اقدامات آنان سکوت اختیار کرده و ساکت شده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه در کشورمان اکثریت مردم عفاف و حجاب را می‌خواهند و با بی بندوباری مخالفند خاطرنشان کرد: بانوان عفیفه و مطالبه گر عفاف و حجاب ما به خوبی می‌توانند به موضوع کشف حجاب فائق آیند و این حضور گسترده آنان و همه مردم پای جنازه مطهر شهدا خود گواه همه چیز است. 


 

کد خبر 1242234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha