محفل انس با قرآن با حضور اعضای کانون «شهدا قشقايی» شهر نقنه برگزار شد

ميرزاخانی گفت: یکی از مهمترین برنامه های که به صورت مستمر و با حضور مشتاقانه اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» شهر نقنه برگزار می شود برنامه های قرآنی است.

عاطفه ميرزاخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های که به صورت مستمر و با حضور مشتاقانه اعضای کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقايی» شهر نقنه برگزار می شود برنامه های قرآنی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سیدالشهدا (ع) شهر نقنه گفت: برگزاری فعالیت های قرآنی تاکنون کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان زیادی را جذب مسجد کرده است.

 

وی افزود: دعوت از اساتید برجسته و مجرب و آموزش های تخصصی به قرآن آموزان یکی از دلایل استقبال گسترده کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان از فعالیت های قرآنی است.

 

ميرزاخانی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد سیدالشهدا (ع) شهر نقنه برگزار می شود.

 

وی افزود: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا قشقایی» مسجد سیدالشهدا (ع) شهر نقنه گفت: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون ‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد به دنبال احیای کارکردهای مساجد هستند.

 

کد خبر 1242253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha