بچه های مسجد چهارده معصوم (ع) سورشجان در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت کردند

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم با حضور عموم مردم ولایت مدار توسط کانون فرهنگی هنری «مکتب الاسلام» در مسجد چهارده معصوم (ع) شهر سورشجان برگزار شد.

محمد نظری کتکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم با حضور عموم مردم ولایت مدار توسط کانون فرهنگی هنری «مکتب الاسلام» در مسجد چهارده معصوم (ع) شهر سورشجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مکتب الاسلام» مسجد چهارده معصوم (ع) شهر سورشجان ادامه داد: این مراسم با حضور سخنران استانی و با حضور مداح اهل بیت (ع) شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم (ع) شهر سورشجان برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون از ابتدای ایام فاطمیه اول مراسم های عزاداری را با سیاه پوش کردن مسجد و برپایی ایستگاه صلواتی آغاز کردن و در ایام فاطمیه دوم نیز ادامه دارد.

 

نظری کتکی گفت: مداحان اهل‌بیت (ع) نیز بعد از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری به نوحه خوانی و مرثیه‌سرایی پرداخته و اهالی مسجد به عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مکتب الاسلام» مسجد چهارده معصوم (ع) شهر سورشجان ادامه داد: این برنامه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار و مردم ولایت‌مدار شهر سورشجان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

کد خبر 1242262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha