احزاب تمدن اسلامی، مستقل کار و مجمع شاهد ایران اسلامی به جبهه پیشرفت پیوستند

محمدی نوری از پیوستن و عضویت سه حزب تمدن اسلامی ، حزب مستقل کار و مجمع شاهد ایران اسلامی به جبهه پیشرفت و رفاه و عدالت خبر داد.

محمد جواد محمدی نوری  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دوازدهمین نشست شورای مرکزی به ریاست سید شهاب الدین صدر و ۱۸ نفر از دبیران کل احزاب عضو جبهه گفت: در این نشست  حضور ۳ حزب رسمی حزب تمدن اسلامی حزب مستقل کارو مجمع شاهد ایران اسلامی به عضویت در جبهه پیشرفت از سوی شورای مرکزی  تصویب شد

 

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تصریح کرد: تا کنون بیش از ۲۰ حزب رسمی در جبهه پیشرفت عضویت داشته و این مجموعه از معدود جریانات سیاسی کشور است که بطور مستمر جلسات آن  دو هفته یکبار برگزار میشود.

 

محمدی نوری با تاکید بر مطالبه جدی جبهه از دولت سیزدهم در مباحث اقتصادی و توجه بیشتر به معیشت و زندگی مردم  گفت: این رویه را برخلاف تصور برخی ها منشاء تحول و بازگشت اعتماد عمومی است و بدون شک هر گونه نقد سازنده به دولت میتواند کمک شایانی کند و نباید از نقدها فرار کرد بلکه باید دولت ساز و کار خود را جهت بهبود فضای فعلی تغییر دهد.

 

وی به برگزاری قریب الوقوع انتخابات هئیت رئیسه دفاتر استانی جبهه پیشرفت نیز اشاره کرد وگفت : بزودی انتخابات هئیت رئیسه 10 دفتر استانی جبهه پیشرفت برگزار می شود.

کد خبر 1242302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha