شهدا برترین انسان‌ها و شهادت والاترین نیکی‌ها است

خالقی شهدا را برترین انسان‌ها و شهادت را والاترین نیکی‌ها دانست وگفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ عادل خالقی در دومین کنگره ملی ۱۷۹ شهید نهضت سوادآموزی ، شهیدان و ایثارگران را مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم عنوان کردوگفت: مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه شهدا به گردن ما حق دارند اظهارامیدواری کرد: در حوزه مسئولیتی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

 

وی با تأکید براینکه همه ی ما باید قدردان خانواده های شهدا و جانبازان باشیم که فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند ادامه داد: یاد شهدا نباید در جامعه به دست فراموشی سپرده شود و ما نیازمند برگزاری چنین کنگره هایی هستیم.

 

خالقی برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی را گامی برای بزرگداشت و ادامه راه شهدا برشمردوگفت: باید به تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توجه خاص داشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شهدا برترین انسان‌ها و شهادت والاترین نیکی‌ها است که ما تعهدات زیادی نسبت به شهدا داریم که باید به آن‌ها پایبند باشیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا الگویی مهم برای جوانان امروز جامعه هستند که بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند و فریب دشمن را نخورند اضافه کرد: وظیفه یکایک مسئولان، جامعه و مردم است که نسبت به تکریم از ایثارگران اهمیت دهند و باید ادای دین کنیم.

 

این کنگره ملی در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس در استان سمنان با حضور وزیر آموزش و پرورش،مسئولان استانی وشهرستانی برگزار شد.

کد خبر 1242381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha