برپایی موکب ویژه عزاداران فاطمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

کشاورز با اشاره به برپایی موکب ویژه عزاداران فاطمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، این موکب به مدت سه روز میزبان عزاداران فاطمی است.

محمد کشاورز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با ایام فاطمیه و در سه روز منتهی به شهادت حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید حاج قاسم سلیمانی»، موکب ویژه پذیرایی از عزاداران فاطمی برپا خواهد شد.

مدیر کانون رهروان ولایت مسجد جامع «قوام آباد» خرامه با اشاره به اینکه این موکب مقابل امامزاده صالح (ع) برپا می شود، افزود: در این موکب که از عصر تا پاسی از شب برپاست، ضمن پذیرایی از ارادتمندان اهل بیت (ع)، مداحی و مرثیه سرایی پخش خواهد شد.

وی همچنین گفت: پیش بینی شده است که دسته های عزاداری و سینه زنی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از روستای سفلی به سمت موکب حرکت خواهد کرد.

کشاورز یادآور شد: ارادتمندان حضرت زهرا (س) در صورت تمایل می توانند نذورات خود را به صورت کمک های نقدی از طریق شماره کارت 6273811150270350 به نام محمد کشاورز واریز و برای کسب اطلاعات بیشتر و اهدای کمک های غیر نقدی با شماره تلفن ۰۹۱۶۴۴۰۵۰۰۶ تماس حاصل کنند.

وی گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید سردار سلیمان زارع هم در برنامه های موکب قرار دارد.

کد خبر 1242402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha