توزیع سه هزار سیب بهشتی در محل مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

دختران نوجوان شیرازی، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، سه هزار سیب بهشتی در محل مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)، در محل مقتل شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) سه هزار سیب بهشتی توسط دختران نوجوان شیرازی توزیع خواهد شد.

توزیع سیب بهشتی با استناد به روایتی از امام صادق (ع) انجام می شود که فرموده اند «پيامبر (ص)، دخترش زهرا (س) را بسيار می بوسيدند، روزي از ایشان علت را جویا شدند که فرمودند، هنگامى كه مرا به آسمان‌ ها بردند جبرئيل مرا داخل بهشت برد، چون نزديک درخت طوبى رسيديم جبرئيل سيبى از آن درخت برگرفت و به من داد و در اثر خوردن آن سيب بود كه دخترم به وجود آمد، اكنون هرگاه ميل بهشت داشته باشم فاطمه را می ‌بوسم و از وى بوى بهشت و شجره طوبى را استشمام می ‌كنم».

لازم به ذکر است که بسته بندی سه هزار سیب عصر روز دوشنبه 5 دی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ( ع) توسط دانش آموزان و مربیان موسسه «نشر فرهنگ شهادت »و خدام نوجوان حرم مطهر انجام خواهد شد و این برنامه با همکاری قرارگاه «اوج» و واحد خدام نوجوان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) انجام خواهد شد.

کد خبر 1242409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha