عقل معمولی و مادی توانایی درک عظمت فرهنگ شهادت را ندارند

حجت الاسلام کثیرلو گفت: عقل معمولی و مادی توانایی درک عظمت آیات در خصوص شهدا «عند ربهم یرزقون» و فرهنگ شهادت را ندارند برای همین برخی در برابر شهدا صف آرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو امروز (7 دی ماه) در آئین تشییع پیکر شهید گمنام در محوطه صدا و سیمای مرکز استان اردبیل با حضور آحاد مختلف مردم گفت: یکی از شاخصه های بازر حضرت زهرا مرضیه (س) دفاع از جایگاه ولایت بود و حضرت زهرا (س) این خصوصیت بارز را در آن تاریخ حساس به نحوه احسن انجام داد.

 

رئیس دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: شهدا نیز در طول تاریخ همین کار را کردند و از جایگاه ولایت دفاع کرده اند و در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز شاهد بودیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: دفاع از جایگاه ولایت در وصیت نامه همه شهدا دیده می شود و عموم مردم را نیز به آن سفارش کردند.

 

حجت الاسلام کثیرلو یادآور شد: شهدا برای دفاع از جایگاه ولایت جان خود را نثار کردند و برای همین شهید شدند و خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی اضافه کرد: هیچ موقعیتی بالاتر از «عند ربهم یرزقون» نشان از جایگاه والای شهادت نیست و عقل معمولی و مادی توانایی درک عظمت آیات در خصوص شهدا «عند ربهم یرزقون» و فرهنگ شهادت را ندارند برای همین برخی در برابر شهدا صف آرایی می کنند.

 

رئیس دادگستری استان ادامه داد: امروز روز مهم برای مسئولان است که باید در برابر مردم به نحوی که شهدا عمل کردند وارد میدان عمل شوند و رهرو راه شهدا باشند.

 

کد خبر 1242760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha