بوی لاله ها در کوچه و خیابان های نصف جهان

بوی لاله ها و عطر خاطره ها همزمان با ایام فاطمیه در کوچه و خیابان های شهرها و روستاهای استان اصفهان طنین افکنده و تا سالروز شهادت سردار دلها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، شهرها و روستاهای استان اصفهان چند روزی است که حال و هوای دیگری گرفته و معنویت و عشق و خاطرات جبهه های جنگ مجدد زنده شده و یادگاران این دوران حماسه سرایی می کنند.

عطر بوی لاله ها و عشق و ناز بین مردم و ستاره ها فراگیر شده و همه ندا می دهند که شهید می آورند، شهدای گمنامی که معنویت را گسترده داده و خاطرات را زنده می کنند.

مردم استان اصفهان در ایام فاطمیه میزبان مهمانانی از دیار عشق و محبت بودند و این مهمانوازی تا سالروز شهادت سردار دلها ادامه دارد.

 بوی لاله ها و عطر خاطره ها در کوچه و خیابان های شهرها و روستاهای استان اصفهان طنین افکنده و حال و هوای دیگری به مردم داده است.

 

*پیوند معنویت و اخلاص با تشیع پیکر شهدا

 

تشیع پیکر شهدای دفاع مقدس حال و هوای خاصی را در کشور ایجاد می کند و اینکه این عطر و بوی همیشه زنده بوده و انقلاب اسلامی را ضمانت کرده است.

فرهنگ ایثار و شهادت پایدار و روحیه گذشت و ایثار همواره توانسته آرامش خاصی به جامعه ببخشد و همین موضوع جامعه اسلامی را زنده نگه می دارد.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به تشیع پیکر شهدا گفت: ارتباط خوبی بین مردم و نسل جدید و این شهدا برقرار شده و خاکسپاری آن ها در مدارس و دانشگاه ها حال و هوای خاصی ایجاد کرده است.

به گفته حجت الاسلام مصطفی حسناتی، شهدای گمنام و همه شهدا فرزندان این ملت بوده و همه مردم برای آنان نقش پدری، مادری و خواهر و برادری ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه شهدا ادامه خواهد داشت و یاد آنان از خاطرات نخواهد رفت.

 

تشیع پیکر پیکر شهدا تا 13 دیماه

 

مدیر بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به جزئیات برنامه های تشیع شهدای گمنام اشاره کرد و اظهارداشت: پیکر شهدای گمنام از هفته گذشته تاکنون در بخش های استان تشیع شده و هشتم و نهم دیماه برخوار و شاهین شهر میزبان این شهدا هستند.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی افزود: 13 دیماه شهرستان های نجف آباد، چادگان و تیران و کرون میزبان شهدا هستند که هر کدام برنامه جداگانه داشته و از این شهدا میزبانی می کنند.

وی ادامه داد: این شهدای گمنام بعد از این شهرستان به کرمان رفته و در کنار مزار شهید سردار سلیمانی قرار می گیرند.

 

مدیر بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان یادآورشد: هر یک از این 13 شهید در یک نقطه از استان اصفهان پس از 13 دیماه و تشیع در کرمان خاکسپاری خواهد شد.

وی استانداری اصفهان، گلدشت نجف آباد، پادگان شهید وطن پور اصفهان، مجتمع اداری امیر کبیر اصفهان اردوگاه درچه و دو نقطه از کاشان را از جمله محل های خاکسپاری این کاروان شهدای گمنام اعلام کرد.

کد خبر 1242882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha