اجتماع حماسی انقلابی مردم ولایتمدار رضوانشهر برگزار می‌شود

صفوی گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی، اجتماع حماسی انقلابی مردم ولایتمدار رضوانشهر در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

سیدنادر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: نهم دی ماه در سال ۸۸ نشانگر حضور آگاهانه و مقتدر مردم و بیعت آنان با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بود که در تاریخ جمهوری اسلامی به عنوان روز جاودان و یوم الله ماندگار شد.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: حماسه تاریخ ساز نهم دی خنثی کننده فتنه پیچیده سال ۸۸ بود و همواره به عنوان رویدادی مهم و سرنوشت ساز در اذهان تاریخ باقی خواهد ماند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در حماسه ۹ دی بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه گران زدند گفت: دشمنان در جریان فتنه ۸۸ برنامه ریزی کرده بودند تا با کلید واژه تقلب در انتخابات، به اصل نظام و ارزش های انقلاب با راه اندازی آشوب و اغتشاش و توهین به مقدسات و شعائر اسلامی ضربه وارد کنند اما با حضور هوشمندانه و بابصیر مردم نقشه شوم آنها خنثی شد.

 

صفوی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹ دی تصریح کرد: شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه حضور مردم در نهم دی ماه، در واقع نه بزرگ ایران اسلامی به بدخواهان و تجزیه طلبان و تاکید بر پاسداری از دستاوردهای خون شهدا است.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: امروز( ۸دی) اجتماع حماسی انقلابی مردم ولایتمدار رضوانشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد امام جمعه رضوانشهر در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1242902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha