برگزاری گرامیداشت حماسه ۸ دی همزمان با سوم شهید گمنام در فومن

جعفری گفت: مراسم گرامیداشت حماسه حضور مردم گیلان در هشت دی و مردم ایران در نهم دی در دهه بصیرت و سومین روز خاکسپاری شهید گمنام فومن برگزار می‌شود.

محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت حماسه حضور مردم گیلان در هشت دی و مردم ایران در نهم دی اظهار کرد: هشت دی ماه یادآور بصیرت مثال زدنی و پشتیبانی مردم گیلان از ولایت است که همواره این استان را در کشور زبانزد کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: این حماسه عظیم ملی نشانه تامل، بصیرت و نگاه ولایی مردم گیلان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در سال 88 یک روز جلوتر از مابقی استان‌ها اقدام به ایجاد خلق حماسه کردند.

 

وی با اشاره به دیدار مردم گیلان در روز 8 دی ماه سال 89 با رهبر فرزانه انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «رشت جزو معدود مناطقی بود كه یك روز زودتر از حركت خودجوش مردم با حضور در صحنه مقابل فتنه گران ایستادند» كه همین بیان ایشان، اهمیت كار و بصیرت مردم گیلان را نشان می دهد.

 

جعفری تصریح کرد: مراسم گرامیداشت حماسه حضور مردم گیلان در هشت دی و مردم ایران در نهم دی در دهه بصیرت و سومین روز خاکسپاری شهید گمنام فومن برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه مراسم مذکور امروز(پنج‌شنبه، 8دی) ساعت 15 در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران به سخنرانی و محسن کاشفی به مداحی خواهند پرداخت.

کد خبر 1242904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha