چهار طرح بازآفرینی شهری در دست اجراست

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: چهار طرح بازآفرینی شهری در دست اجرا است که عملیات اجرایی آن از سال گذشته شروع شده است.

بلال اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این طرح ها شامل احداث خانه فرهنگ، بهسازی و پیاده روسازی معابر حکیم، پایگاه خدمات اجتماعی و بهسازی و تکمیل مدرسه ستارزاده است.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 20 تا 72 درصدی طرح های مزبور خاطرنشان کرد: اتمام طرح ها تا سال 1403 خواهد بود که 32 میلیارد ریال برای بهسازی و تکمیل مدرسه ستارزاده تخصیص یافته است.

 

اکبرپور با بیان اینکه برای مسکن مهر کوی وحدت شیروان، هزار و ۷۲۰ واحد تعریف شده است، اضافه کرد: تاکنون هزار و ۲۳۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و دیگر واحدهای مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند و هفت هزار و ۱۸۸ نفر واجد شرایط شدند، واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن زنان بالای ۳۵ سال، مردان مجرد بالای ۲۳ سال و زنان خودسرپرست دارای فرزند هستند.

 

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی و کلنگ زنی دو هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در نیمه اول فروردین ماه جاری آغاز شد.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد

کد خبر 1242955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha