توزیع مواد غذایی بین نیازمندان توسط مسلمانان ساکرامنتو در کالیفورنیا

مسلمانان شهر ساکرامنتو در کالیفورنیا به دلیل افزایش مواد غذایی و موج هوای سرد وعده‌های غذایی را برای توزیع بین نیازمندان و بی خانمان‌ها این شهر آماده کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، گروهی از مسلمانان شهر ساکرامنتو مرکز ایالت کالیفورنیای آمریکا به آماده کردن وعده های غذایی و توزیع آنها بین نیازمندان و آوارگان و ناتوانان اقدام کرد.

 

هدف مسلمانان ساکرامنتو از این اقدام کمک به افراد ناتوان و بی خانمان‌ها و نیازمندان به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی و موج هوای بسیار سرد است.

 

شبکه «ای بی سی 10» گزارش داد: مسلمانان شهر ساکرامنتو به طور معمول به توزیع وعده‌های غذایی در میان نیازمندان اقدام می کنند.

 

سناء اقبال، یکی از مسلمانان شهر ساکرامنتو می گوید: ما از کودکی فعالیت‌های خیرخواهانه را انجام می دادیم و نزدیک به شش است که در این فعالیت‌ها مشارکت داریم.

 

این فعالیت خیرخواهانه در چارچوب رویداد داوطلبانه سالانه خیرخواهانه انجام می شود که موسسه صدای مسلمانان آمریکا برگزار می کند.

 

خالد سعید، مدیر موسسه صدای مسلمانان آمریکا می گوید: این موسسه از 13 سال پیش به توزیع غذا به نفع بی خانمان‌ها اقدام می کند.

 

خالد سعید افزود: این موسسه در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خیرخواهانه و اجتماعی خود بر داوطلبان مسلمان متکی است.

 

تعدادی از کودکان و نوجوانان مسلمان بین 7 تا 14 ساله در شهر میلپیتاس در یکی از شهرهای سانتاکلارا در ایالت کالیفورنیا به آماده کردن بسته‌های غذا و مواد غذایی بین افراد مستحق این شهر اقدام کردند.

کد خبر 1243092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha