اسامی فینالیست های بخش برادران در رشته های قرائت و حفظ شانزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی(ع)

اسامی فینالیست های بخش برادران در رشته های قرائت و حفظ شانزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی(ع) از سوی ستاد برگزاری این دوره از مسابقات اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  و بر اساس اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات دارالقران امام علی علیه السلام مرحله نیمه نهایی رشته حفظ قران کریم در رشته های 10 جز،20 جز و کل قران کریم در بخش برادران در دو مقطع سنی کمتر و بیشتر از 18 سال از تاریخ یکم لغایت چهارم دی ماه با رقابت 168 نفر برگزار گردید.

از مجموع 168 نفر 66 نفر حایز نصاب لازم برای حضور در مرحله نهایی گردیدند.

با احتساب 49 نفر در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل در دو مقطع سنی کمتر و بیشتر از 18 سال که قبلا مجوز حضور در مرحله نهایی را دریافت کردند،در مجموع 115 نفر در بخش برادران در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات نیمه نهایی حفظ خواهران از هفتم لغایت یازدهم دی ماه برگزار می شود و اسامی منتخبین مرحله نهایی بلافاصله پس از اتمام مرحله نیمه نهایی اعلام می گردد.

لازم به ذکر است مرحله نهایی مسابقات بصورت حضوری و در هفته اول بهمن ماه در سالن شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان محترم در این دوره از مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات نتایج مرحله نیمه نهایی می توانند به سامانه مسابقات به آدرس www.dqimamali.com  مراجعه نمایند.

کد خبر 1243137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha