ملت ایران در ۹دی ثابت کردند که فریب فتنه گران را  نخواهند خورد

حجت الاسلام و المسلمین آقایی گفت: ملت ایران در ۹دی ثابت کردند که فریب فتنه گران را نخورده و نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر آقایی، امروز، جمعه( ۹ دیماه) در مراسم بزرگداشت ۹دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد:  ملت ایران در ۹دی ثابت کردند که فریب فتنه گران را نخورده و  نخواهند خورد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت مردم بود و ثابت کرد علیرغم تمام فتنه‌ها، جوسازی ها و تبلیغات رسانه‌های معاند، ملت ایران اسیر فریب آنها نشد و نظام را تنها نگذاشت.

وی ادامه داد: ملت ایران لحظه شناس هستند و در زمان های حساس در صحنه بوده و از امام و رهبری حمایت کرده اند.

این مسئول بابیان اینکه دنیا بداند دشمنان شرق وغرب ایران واسلام و نظام با وجود ملت همیشه در صحنه هیچ غلطی نمی توانند، بکنند، گفت: با این ولایت و مردم، پرچم ایران به دست صاحب اصلی خواهد رسید و دشمنان اسلام سرشکسته خواهند شد.

حجت الاسلام آقایی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است هرگاه مردم وارد عرصه شوند عرصه برای فتنه گران تنگ خواهد شد تا همگان بدانند این ملت اگر اراده کند در یک روز می‌تواند طومار دشمنان و فتنه‌گران را نابود کند.

گفتنی است؛ ۹ دی ماه ۱۳۸۸ از جمله مهمترین روزهایی است که توسط ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است در این روز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر فتنه گران به پاخاسته وحجت را برآنان تمام کرده و هتک حرمت کنندگان به مقدسات دینی در روز عاشور را محکوم کردند.

کد خبر 1243210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha