آینده از آنِ جبهه حق است/ بصیرت ملت ایران شجره طیبه ولایت فقیه را حفظ کرده است

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه آینده از آن جبهه حق است، گفت: طی این مسیر حماسه آفرینی بزرگ ملت ایران در مسیر حفظ نظام، انقلاب و شجره طیبه ولایت فقیه با بصیرت افزایی محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام سعیدی در خطبه های پیش از نماز جمعه کرج 9 دی گفت: مقاومت و بصیرت مندی مردم ایران موجب ناکامی و ضعف دشمنان اسلام و ایران است.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: آینده از آن جبهه حق است، طی این مسیر حماسه آفرینی بزرگ ملت ایران در مسیر حفظ نظام، انقلاب و شجره طیبه ولایت فقیه با بصیرت افزایی محقق شد.

 

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی اظهار کرد: توطئه و دسیسه های استکباری از ابتدای جریان شکل گیری انقلاب اسلامی و امتداد آن همواره وجود داشته است.

 

 

یه گفته وی، از شروع آفرینش انسان، جبهه حق و باطل روبه روی یکدیگر قرار داشتند، هابیلیان و قابلیان. هابیل به عنوان اراده ذات الهی و قابیل اراده کفر و طغیان در میان مردم و جامعه است. جبهه حق و کفر همواره مقابل یکدیگر در عصرهای بعدی ظهور کردند.

 

وی توضیح داد: حضرت موسی(ع) در برابر فرعون، حضرت محمدص در برابر ابوسفیان و ... و امروز در دوره کنونی نیز شاهد مقابله این دو جبهه هستیم. پیروان امام خمینی(ره) در برابر جبهه باطل و کفر و پس از رحلت آن امام (ره) همچنان این مسیر ادامه دارد. 

 

 

دین محوری عامل اصلی پیروزی ملت ایران

 

حجت الاسلام سعیدی نصریح کرد: شکست فتنه های متعدد دشمنان و ایادی استکبار در برابر نقشه های شوم دشمنان به برکت شناخت معارف دینی به عنوان راه و روش زندگی است. 

 

وی ادامه داد: ملت ایران همچنان مقاوم و بصیر در برابر موج فتنه گران با هوشمندی ایستاده اند و اجازه نمی دهند این مقاومت فعال در برابر جبهه کفر سرخم کند.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: بصیرت مندی و آگاهی ملت ایران نشان داد که نتیجه مقاومت با وحدت مردمی به نتیجه می رسد و پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب حقیقی آن یعنی حضرت مهدی(عج) باز می گردد. 

 

 

کد خبر 1243239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha