مسئولی که اهل عافیت طلبی است به درد انقلاب اسلامی نمی خورد

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت بصیرت مندی ملت ایران در برابر آشوبها و اغتشاش های اخیر گفت: مسئولی که اهل عافیت طلبی است به درد انقلاب اسلامی نمی خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام روح الله مختاری در خطبه های عبادی سیاسی ظهر جمعه ۹ دی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: امروز به برکت بصیرت و دشمن شناسی مردم شاهد پایان آشوب ها و اغتشاش ها هستیم. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت دشمن شناسی به موقع افزود: مسئولان امروز وظیفه سنگین تری نسبت به گذشته برعهده دارند. مسئولی که اهل عافیت طلبی است به درد انقلاب اسلامی نمی خورد

 

وی با بیان اینکه اگر مردم دروغ های رسانه های دشمن را باور داشته است علت اصلی آن کارشکنی مسئولان بود است بیان کرد: مسئولان باید متوجه باشند که کم کاری آنان، دست درازی آنان به بیت المال، اینکه ساعت های مردم پشت در اتاق های آنان منتظر می مانند و جواب نمی شنوند این ها پای نظام گذاشته می شود. 

 

وی توضیح داد: حماسه آفرینی ۹ دی، حجت را بر مسئولان تمام کرد. هر یک از مسئولان امر موظف هستند در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت آگاهی و بصیرت مندی مردم در برابر شناخت دشمن تأکید کرد: ملت ایران نشان دادند که ملتی آگاه و بصیر هستند، امروز مسئولان با تعهد نسبت به وضعیت بهبود معیشت مردم در صف مقدم مقابله با دشمنان اسلام قرار دارند. 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: مسئولان متوجه عملکرد خود باشند، کم کاری ها و فسادهای مسئولان باید با برخورد قاطع داده شود.

 

 

 

 

کد خبر 1243248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha