امروز میهن اسلامی بیش از هر زمان دیگر به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است

حجت الاسلام موسوی، حماسه ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و گفت: امروز و در این مقطع زمانی حساس، میهن اسلامی به مانند همیشه به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز جمعه (۹ دی) در حاشیه مراسم بزرگداشت ۹ دی در شیراز، با گرامیداشت یوم الله 9 دی، این روز  را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نماد اقتدار و وحدت نظام مردمی و ولایی جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم ولایتمدار با تجدید بیعت دوباره با آرمان های نظام و رهبری اقتدار و عظمت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس، حماسه 9 دی را  نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و افزود: امروز و در این مقطع زمانی حساس که دشمنان و استکبار بیش از هر زمان در مقابل اقتدار و عظمت ملت ایران قد علم کرده اند میهن اسلامی به مانند همیشه به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

 

وی با بیان اینکه در روز 9 دی ماه سال 88  ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت نظام ولایی  به نمایش گذاشتند، گفت: این حماسه تاریخی برای همیشه در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده ایم، بیان داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی از هر قشری با وجود همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه غرب، همواره دشمن شناسی خود را به اثبات رسانده و با حضور مستحکم در صحنه های انقلاب نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به حمایت مردم از اقدامات عدالت خواهانه قوه قضائیه بیان داشت: برخورد قاطع با اغتشاشگران در شعارهای امروز متبلور بود.

 

وی تصریح کرد: دشمن در حال پیاده سازی نقشه های شوم اقتصادی است و مردم باید بیش از هر زمان نسبت به سرمایه گذاری شوم دشمنان آگاه باشند و با بصیرت و آگاهی خود و بسط این آگاهی به سایر اقشار نقشه شوم دشمن را برملا سازند و بار دیگر مُهر نا امیدی بر پیشانی معاندین بزنند.

 

همزمان با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز، معاونین و مسئولان قضایی، قضات و کارکنان دادگستری، بسیج حقوقدانان و کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس همدوش با سایرمردم ولایتمدار شیراز در تجمع بزرگ ۹ دی در شیراز حضور یافتند و همزمان با مرکز استان، روسا، دادستان ها، قضات و کارکنان 48  حوزه  قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار در گردهمایی سالروز حماسه نهم دی حضوری پرشور داشتند.

کد خبر 1243256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha