یوم الله ۹دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است

حجت الاسلام حسینی ۹ دی را روز بصیرت و دشمن شناسی خواند و گفت: یوم الله ۹دی نمادی ولایت مداری ملت ایران و میثاق ملت با ولایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی امروزدر خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار داشت: در فتنه 88 به بهانه انتخابات جنگی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی ایران انجام شد.


وی با اشاره به شکوه حضور مردم در انتخابات خرداد ۸۸، افزود: در فتنه 88 برخی از افراد در داخل کشور با هماهنگی سران غرب مقابل آن انتخابات ایستادند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه یوم الله 9دی پاسخ ملت ایران به فتنه گران داخلی و خارجی بود، ادامه داد: ملت ایران با بصیرت و دشمن شناسی به میدان آمدند و یا ولایت تجدید میثاق کردند.

 

وی حماسه 9دی را شکوه اتحاد ملت ایران دانست و افزود: در سایه بصیرت، دشمن شناسی و اتحاد توطئه های دشمنان ناکام خواهدماند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وجوه مشترک فتنه 88 و 1401، خاطرنشان کرد:  ملت ایران اسلامی  بصیرت دارند و مشکلات را تحمل می کنند و پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

سردار سلیمانی مطیع محض ولایت بود


امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی اذعان داشت:  سلیمانی با بصیرت، عارف، جانباز، متفکر و شهید بودند که از همه این امتیازات برخوردار بودند.

وی افزود: سردار سلیمانی مطیع محض ولایت فقیه بود و این ویژگی در او در حد اعلای خود قرار داشت.

حجت الاسلام حسینی در بخشی از سخنانش با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: آمریکا دارد شیطنت می کند تا جنگ بین روسیه و اوکراین تداوم پیدا کند.

خدمت به مردم مهم ترین تکلیف مدیران است

امام جمعه بروجرد با انتقاد از مدیران سفارشی گفت: مدیر سفارشی توانمندی کار را ندارد و اکنون در شرایط آزمون و خطا قرار نداریم این مردم شایسته خدمت هستند و باید مدیران کارآمد را به کار گرفت.

وی گفت: دولت اقدامات خوب و موثری انجام داده است اما در سپردن برخی مسوولیت ها به برخی افراد باید دقت بیشتری شود اگر مدیری ناتوان است برداشته شود چرا که مصلحت نظام فراتر از مصلحت های شخصی است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت توجه مدیران و مسئولان به خدمت رسانی اظهار کرد: مدیر باید دلسوز و شیفته خدمت باشد و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

 

کد خبر 1243258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha