اجرای ۲۰ گروه تئاتر بچه های مسجد استان البرز در دهه بصیرت

مهرابی با تشریح ویژه برنامه های دهه بصیرت با همت حوزه هنری استان البرز با رویکرد رسانه ای گفت: برپایی تئاتر مساجد به مناسبت دهه بصیرت با شناسایی ۲۰ گروه تئاتر بچه های مسجد به ویژه در مساجدی که در مناطق کم برخوردار قرار گرفته اند انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مهرابی طی نشست مشترک رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و حوزه هنری که شنبه ۱۰ دی در سالن اجتماعات حوزه هنری استان البرز برپا شد گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند باید مکتب حاجقاسمسلیمانی از خود شهید حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر باشد‌.

 

مدیر حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه برنامه های دهه بصیرت با همت حوزه هنری استان البرز با رویکرد رسانه ای گفت: برپایی تئاتر مساجد به مناسبت دهه بصیرت با شناسایی ۲۰ گروه تئاتر بچه های مسجد به ویژه در مساجدی که در مناطق کم برخوردار قرار گرفته اند انجام می شود. 

 

وی فزود: رسیدن به تمدن نوین اسلامی براساس شناخت و بصیرت مکتب حاج قاسم سلیمانی محقق می شود، در این مسیر هم افزایی و هم اندیشی تمامی دستگاه های متولی فرهنگی و دینی جایگاه ویژه ای دارند. 

 

به گفته وی، تمرکز رسانه ای صدر که تعامل خوب و موثری میان سازمان تبلیغات و حوزه هنری است که ظرفیت آموزش نوجوانان را فراهم کرده است. حضور دهه هشتادی ها در این فرآیند قابل تآمل است.

 

حاج قاسم محور وفاق و همدلی است

 

وی با  اشاره به اینکه بسیاری از تولیدهای حوزه هنری در قالب جهاد تبیین و با محوریت نگاه باورهای دینی است بیان کرد: شناسایی ۲۰ گروه تئاتر بچه های مسجد به ویژه در مساجدی که در مناطق کم برخوردار قرار گرفته اند طی این مسیر چرخه استعدادیابی تولید آثار با کیفیت، برای تمامی تولیدات در نظر داریم که از نوجوانان و جوان در نظر است. 

 

مهرابی عنوان کرد: برای تولید اثر و پرچمداری هنر انقلاب از تمامی ظرفیت استانبرای این منظور استفاده شده است به ویژه آنکه فضای رسانه با شناسایی هنرمندان با علایقمختص به خود، برنامه های تربیتی در جریان روند اهداف تعریف شده در نظر گرفته شده است. 

 

وی با بیان اینکه اکثر برنامه های ما تولیدی و رسانه ای است توضیح داد: واحدپویا نمایی از ابتدای سال برنامه های هماهنگی را برنامه ریزی کرده است، همچنین برنامه های محوری شب شعر حبیب که در برج میلاد شهرداری تهرانانجاممی شود.

 

مهرابی تصریح کرد: با هدف بهره مندی از ظرفیت هنرمندان استان البرز در برج میلاد شهرداری تهران ویژه برنامه محوری شعر برپا می شود. همچنین پویش جمهوری اسلامیحرم است در زمینه عکس، پادکست و دلنوشته در اوائل هفته هنر انقلاب اسلامی برترین ها معرفی و تقدیر می شوند.

 

رئیس حوزه هنری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های مناسبتی دهه بصیرت، تولید انیمیشن لالاییها یاد سردار دلها است به واقع معتقدیم که ما نیازمند این هستیم که وفاق در جامعه رشد پیدا کند چرا که حاج قاسم محور وفاق است.

کد خبر 1243470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha