برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم در کانون های مساجد شهرستان فارسان

امیریان گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی محفل نورانی انس با قرآن کریم، قرائت حدیث کساء و زیارت عاشورا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون های مساجد شهرستان فارسان برگزار می شود.

اسفندیار امیریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی محفل نورانی انس با قرآن کریم، قرائت حدیث کساء و زیارت عاشورا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون های مساجد شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: یکی از ابزارهای تحول در خانواده تمسک به اهل بیت (ع) و برپایی روضه‌ های خانگی است.

 

وی ادامه داد: در هر خانواده ای با توجه به نقش دختران امروز و مادران فردا باید از نسل جوانان غافل نشویم و توجه داشته باشیم زیر ساخت هر تحول مثبت الهی، معرفت زایی است و این معرفت زایی نیازمند نقش آفرینی دختران در سطوح مختلف است.

 

امیریان گفت: کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی و مذهبی زیادی را با حضور اعضای کانون خود و با همکاری بسیج و هیئت امنا برگزار می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در برنامه های مناسبتی در طول سال، برگزاری نمایشگاه های کتاب و نقاشی، برپایی ویژه برنامه های مذهبی و توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان از دیگر فعالیت های کانون های مساجد شهرستان فارسان است.

 

کد خبر 1243617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha