حاج قاسم نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی‌خواهان جهان است

یوسفوند،گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی چهره شناخته شده مقاومت در منطقه و نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

بهزاد یوسفوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی افتخار ایران اسلامی و و افتخار ملت های آزاده است که این‌ سردار از ارزش های دینی دفاع کرد.

 

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب با اشاره به صحبت های  مقام معظم رهبري که فرمود: صدق و اخلاص از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است ، افزود: حاج قاسم را فقط یک شخص نبینید بلکه شهید سلیمانی یک مکتب برگرفته از مکتب امام(ره) و پیامبر اسلام (ص) می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی ها ودلایل محبوبیت سردار سلیمانی در کنار جهاد چهل ساله و اخلاص و تواضع و فروتنی بود که به رغم پایان جنگ و تهمید شرایط برای حضور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌های مدیریتی هیچ گاه از رسالت اصلی خویش غافل نشد و همواره تلاش کرد در راستای مسئولیت قانونی و تخصص خود فعالیت کند.

 

یوسفوند ،تاکید کرد: جبهه مقاومت راه شهید سلیمانی را تا سرنگونی کامل استکبار و صهیونیسم با اقتدار ادامه می‎‌دهد و اگرچه آمریکای جنایتکار یکی از یاران وفای انقلاب اسلامی را از ما گرفت، اما هزاران سلیمانی دیگر در صحنه مقاومت حضور دارند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته مقاومت و دهه بصیرت ،اظهار کرد :برگزاری نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، پویش های تبلیغی، سرود پاتوقی، تئاتر خیابانی و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های اجرایی در شهرستان است.

کد خبر 1243681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha