طرح حمایتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به کارکنان مجرد با ارائه تسهیلات ازدواج

رحمانیان گفت: دانشگاه علوم پزشكی جهرم تسهيلات ازدواج را برای كارمندان مجرد دانشگاه كه قصد ازدواج دارند در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد رحمانیان امروز یکشنبه (۱۱دی) به خبرنگاران گفت: يكی از موضوعات مهم كشور و دولت كاهش نرخ جمعيت و مواجه شدن با پديده سالخوردگی است كه از چند سال گذشته تا كنون سياست های دولت تغيير كرده و تاكيد بر افزايش زاد و ولد و جلوگيری از سالخوردگی جامعه دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشكی جهرم افزود: در كنار آن صيانت از خانواده و حمايت از جوانانی كه قصد ازدواج دارند از اهداف اصلی قرارگاه جوانی جمعيت بوده كه در تمامی دستگاه های آموزشی و اجرايی كشور در حال برگزاری است. 

 

وی بیان کرد: در راستای اهداف اين قرارگاه، دانشگاه علوم پزشكی جهرم  تسهيلات ازدواج را برای كارمندان مجرد دانشگاه كه قصد ازدواج دارند در دستور كار خود قرار داده است.

 

رحمانیان با اشاره به شرايط اين تسهيلات ازدواج گفت: اين هديه شامل یکصد ميليون تومان وام كم بهره است و در صورت ازدواج ۲ کارمند علوم پزشکی با هم پرداخت می شود که اين وام بصورت جداگانه برای زوجين در نظر گرفته شده و مهلت پرداخت اين تسهيلات تا پایان سال است.

 

وی با اشاره به دريافت وام ازدواج زوجين جهرمی از سوی دولت در سال گذشته گفت: ۷۹۲ زوج جهرمی در سال گذشته وام ازدواج دريافت كرده اند؛ همين طور در چهارماهه سال ۱۴۰۱، ۳۲۹ زوج متقاضی دريافت وام بوده اند كه ۲۴۳ زوج وام ازدواج را دريافت کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به اینکه تسهيلات ازدواج دولت برای زوجين، ۱۲۰ ميليون تومان وام با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله است، گفت: زوجين می توانند اقساط آن را ماهیانه یک میلیون تومان پرداخت كنند.


وی اظهار کرد: براساس طرح تشویقی دولت برای زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال، مبلغ ۳۰ میلیون تومان به وام ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده اضافه می شود.

کد خبر 1243696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha